Εγγύηση Zoro
Το Zoro.gr προσφέρει διετή εγγύηση σε όλες τις συσκευές και τα προϊόντα. Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα όπου ο κατασκευαστής τους δίνει διαφοροποιημένη περίοδο εγγύησης. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες προερχόμενες από κακή χρήση, πτώση, υγρασία και παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και πάσης φύσεως πρόβλημα υπαιτιότητας του πελάτη. Στις προαναφερθείσες περιπτώσεις το προϊόν τίθεται αυτόματα "εκτός εγγύησης".
Επίσης, δεν καλύπτονται από την εγγύηση βλάβες ή φθορές που προέρχονται από λάθος σύνδεση ή λάθος εγκατάσταση, από κακή τήρηση των οδηγιών χρήσεως και συντήρησης, από εξωγενείς παράγοντες, όπως σημαντικές αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος, από χρήση εκτός οικιακής, κτλ.
Τα προϊόντα που διαθέτουν την σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από διετή εγγύηση επισκευών (service) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
Η Υπηρεσία D.O.A. προσφέρεται στους καταναλωτές και αφορά προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση). Προκειμένου να ισχύσει η παρεχόμενη αυτή υπηρεσία, θα πρέπει το ελαττωματικό προϊόν να επιστραφεί εντός 7 ημερών στο κατάστημα μας, ώστε να διαπιστωθεί από εξουσιοδοτημένο service η φύση του ελαττώματος. Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα τέτοιο ώστε να αποκλείεται η επισκευή του, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για την αντικατάσταση του γίνεται επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή.
Η εγγύηση από τα παρελκόμενα των συσκευών, των accesorries, φορτιστών και μπαταριών είναι όση ορίζει ο κατασκευαστής ή (όπου υπάρχει) η σχετική νομοθεσία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι φορτιστές των συσκευών και οι μπαταρίες κινητών παρέχονται με εξάμηνη εγγύηση. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά, από τις κατασκευάστριες εταιρίες, τους αντιπροσώπους ή το προσωπικό της εταιρίας μας.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μετά από έλεγχο των προϊόντων και μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή δεν ξεπερνάει τις 15 ημερολογιακές ημέρες.
- Η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
- Είναι συσκευασμένα σε μεγαλύτερη συσκευασία από την αρχική τους (για να είναι προφυλαγμένα σε περίπτωση μεταφοράς τους από πρακτορείο μεταφορών ή εταιρεία courier) .
- Τα έξοδα επιστροφής (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν τον πελάτη.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του Zoro.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Για περισσότερες πληροφορίες και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στην διάθεση σας. Καλέστε μας στο 210 220 7800 (Καθημερινά 09:00 - 17:00) ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@zoro.gr