FAQ
1. Πώς θα βρω το προϊόν που με ενδιαφέρει;
Η αναζήτηση του προϊόντος που επιθυμείτε γίνεται με τους ακόλουθους τρόπους:
- Μέσω της επιλογής "Αναζήτηση" στο κεντρικό άνω σημείο της κάθε σελίδας. Η αναζήτηση πραγματοποιείται επιλέγοντας ένα ή περισσότερα κριτήρια της αρεσκείας σας.
- Στο άνω μέρος της σελίδας στη στήλη "Κατηγορίες", επιλέγετε την κατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρει. Εν συνεχεία μπορείτε με ένα κλικ στην εικόνα του προϊόντος να έχετε κάποια επιπλέον στοιχεία γι’ αυτό. Το κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορεί αυτόματα να προστεθεί στο καλάθι των αγορών σας εάν πατήσετε το κουμπί "Καλάθι" που βρίσκεται στα δεξιά του κάθε προϊόντος.
2. Ποιος είναι ο τρόπος δημιουργίας λογαριασμού;
Για την δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, κάνετε κλικ στην επιλογή "Λογαριασμός". Συμπληρώνετε υποχρεωτικά όλα τα πεδία που έχουν την ένδειξη κόκκινου αστερίσκου(*) και αφού αποδεχτείτε τους Όρους Χρήσης, επιλέγετε την ένδειξη "Συνέχεια" και ολοκληρώνετε την εγγραφή σας. Μετά το τέλος της εγγραφής, το e-mail σας θα είναι και το όνομα χρήστη (username).
3. Αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης, πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασης, επιλέγετε το σύνδεσμο "Λογαριασμός". Κάτω από τα πεδία σύνδεσης, αναγράφεται με μάυρη γραμματοσειρά η ένδειξη "Ξεχάσατε τον Κωδικό;". Αφού επιλέξτε την συγκεκριμένη ένδειξη, θα σας ζητηθεί η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που έχει δοθεί στο Zoro.gr. Αφού πληκτρολογήσετε το e-mail σας, πατάτε το κουμπί Μηδενισμός Κωδικού και θα σας αποστείλουμε ένα e-mail με τις απαραίτητες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού σας.
4. Ποιος είναι ο τρόπος παραγγελίας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Η παραγγελία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: Α) Ηλεκτρονικά:
- Αφού επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω της επιλογής Αναζήτησης ή από τη στήλη Κατηγορίες κάνετε προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι αγορών.
- Στη συνέχεια, για να πραγματοποιήσετε την Αγορά του προϊόντος κάνετε κλικ στην ένδειξη Ταμείο που βρίσκετε στο άνω μέρος της σελίδας. Η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τη δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είτε ως απλός επισκέπτης, όπου κάθε φορά θα πρέπει να συμπληρώνονται τα προσωπικά σας στοιχεία.
- Ακολουθεί η επιλογή τρόπου αποστολής και τρόπου πληρωμής.
- Τέλος, αφού γίνει αποδοχή των Όρων Χρήσης του site, πατάτε την αντίστοιχη ένδειξη για την ολοκλήρωση την παραγγελία σας.
Β) Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και τηλεφωνικά στο 210 220 7800 προκειμένου να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας.
5. Τι είναι το "One Page Checkout";
Στα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα, ακολουθείται μία σειρά βημάτων προκειμένου να οδηγηθεί ο καταναλωτής στην ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Το Zoro.gr προσφέρει όλα τα βήματα της παραγγελίας σε μία μόνο σελίδα, απαλλάσσοντάς σας από τον περιττό χρόνο.
6. Πως θα είμαι σίγουρος/η ότι έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Αφού συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα πεδία για την πραγματοποίηση της αγοράς, θα εμφανιστεί στην οθόνη η ένδειξη "η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί" ενώ ταυτόχρονα θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο ένα e-mail με το παραστατικό της παραγγελίας, το οποίο θα ήταν καλό να κρατήσετε μέχρι την παράδοση της παραγγελίας σας.
7. Είναι επιτρεπτή η προσθήκη ενός ή και περισσότερων προϊόντων στην παραγγελία που έχει ήδη δοθεί;
Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί, η προσθήκη ενός νέου προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο τηλεφωνικά στο 210 220 7800.
8. Έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα σε ένα από τα προϊόντα της παραγγελίας μου. Γιατί συνέβη αυτό;
Στην σπάνια περίπτωση όπου κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας το σύστημα δείξει ότι υπάρχει διαθεσιμότητα σε ένα συγκεκριμένο προϊόν και κατά την συλλογή του από την αποθήκη διαπιστωθεί η έλλειψη του, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ακυρώσει την παραγγελία χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
9. Πόσο ασφαλής είναι η πληρωμή μέσω διαδικτύου;
Το Zoro.gr παρέχει στους χρήστες του ασφαλείς εμπορικές συναλλαγές καθώς χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer) σε κλίμακα 128-bit. Τα SSL διαθέτουν τις κλίμακες, 40-bit και 128-bit. Όσο μεγαλύτερη είναι η κλίμακα, τόσο πιο δύσκολο είναι να παραβιαστεί το κωδικοποιημένο μήνυμα. Η τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites). Η Online συναλλαγή για την πληρωμή πραγματοποιείται μέσω των αναγνωρισμένων εταιριών Paypal και Viva Payment, οι οποίες εγγυούνται εδώ και χρόνια ασφαλείς συναλλαγές. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται ποτέ στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
10. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Το Zoro.gr επιτρέπει στους χρήστες τους να ακυρώσουν την παραγγελία τους με δύο τρόπους.
- Mέσω e-mail στο support@zoro.gr
- Μέσω τηλεφώνου στο 210 220 7800 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 19:00)
Και στις δύο περιπτώσεις, θα πρέπει να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία.
11. Υπάρχει η δυνατότητα να γνωρίζω ανά πάσα στιγμή το ακριβές στάδιο της παραγγελίας μου;
Στους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθούν κάθε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας τους. Ο εγγεγραμμένος χρήστης συνδέεται στο site και επιλέγει στο άνω μέρος της σελίδας το σύνδεσμο Λογαριασμός . Έπειτα στο μενού της σελίδας που βρίσκεται στα αριστερά της οθόνης επιλέγει την ένδειξη Παραγγελείες και εμφανίζεται μία λίστα με όλες τις παραγγελίες που έχει κάνει. Στην δεξιά πλευρά της κάθε παραγγελίας αναγράφεται η κατάσταση της. Ακόμη, κάθε φορά που αλλάζει η κατάσταση παραγγελίας ο εγγεγραμμένος χρήστης ενημερώνεται και με e-mail. Ο χρήστης ο οποίος δε διαθέτει λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και έχει πραγματοποιήσει την αγορά του ως επισκέπτης ενημερώνεται για την εξέλιξη της παραγγελίας του μόνο μέσω e-mail.
12. Τα προϊόντα που εισάγονται, έχουν προβλήματα λειτουργίας στην Ελλάδα;
Όλα τα προϊόντα μας συνοδεύονται από 2 χρόνια εγγύηση, οπότε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίσετε στην λειτουργία του (εντός εγγύησης και όρων χρήσης), καλύπτεται από την εγγύηση. Σχετικά με τη συμβατότητα του φορτιστή της συσκευής, σε περίπτωση που δεν είναι για τις ελληνικού τύπου πρίζες, σας παρέχουμε δωρεάν τον αντάπτορα. Οι υπολογιστές και τα laptop, όπως και οι συσκευές που περιέχουν πληκτρολόγια, αν γίνονται εισαγωγή από τη Γερμανία, περιέχουν στην πλειοψηφία τους πληκτρολόγιο τύπου QWERTZ, στη γερμανική γλώσσα. Αν δεν επιθυμείτε την αγορά του προϊόντος για τον παραπάνω λόγο, ενημερώστε μας ώστε να σας πληροφορήσουμε για τον τύπο πληκτρολογίου της συσκευής πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Σχετικά με τον τύπο πληκτρολογίου των κινητών, συνήθως αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής. Αν θέλετε μπορείτε να απευθύνεστε στο εμπορικό μας τμήμα για διευκρινίσεις, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σχετικά με τα εγχειρίδια χρήσης των συσκευών, στις περισσότερες περιπτώσεις οι κατασκευάστριες εταιρίες συμπεριλαμβάνουν και την ελληνική γλώσσα. Υπάρχουν και κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις οπού οι εταιρείες δε διαθέτουν ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Αν θέλετε μπορείτε να απευθύνεστε στο εμπορικό μας τμήμα για διευκρινίσεις, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
13. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου που θα απευθυνθώ;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας (αν για παράδειγμα λείπει κάποιο προϊόν ή λάβατε κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία σας), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
- Μέσω e-mail στο support@zoro.gr
- Μέσω τηλεφώνου στο 210 220 7800 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 19:00)
14. Μπορεί να γίνει επιστροφή κάποιου ελαττωματικού προϊόντος και πως αυτή πραγματοποιείται;
Κυρίο μέλημα του Zoro.gr είναι να διασφαλίσει την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων της και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές. Αν παρόλα αυτά παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με τρείς τρόπους:
- Με e-mail στο support@zoro.gr
- Τηλεφωνικά στο 210 220 7800 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 19:00)
- Μέσω της ειδική φόρμας επιστροφής που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας και έχει την ένδειξη Επιστροφές
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Σε πρώτη φάση για να αποφευχθεί η όποια άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας έναν κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του Zoro.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά.
Αν χρειαστεί επισκευή το προϊόν σας, το τεχνικό τμήμα μπορεί να χρειαστεί εως 5 εβδομάδες.