Επιστροφές
Πληροφορίες για τις επιστροφές προϊόντων
To Zoro.gr στηρίζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να απολαμβάνουν το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του Zoro.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.Για περισσότερες πληροφορίες και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στην διάθεση σας. Καλέστε μας στο 210 220 7800 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00) ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@zoro.gr
*Προσοχή!
Όταν πρόκειται να επιστρέψετε προϊόν σε υπαναχώρηση, DOA ή λάθος αποστολή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΩΛΥΘΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (πχ. Voucher, αυτοκόλλητο, κολλητική ταινία, διεύθυνση κτλ.). Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνεται στην αρχική τους συσκευασία. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι στην αρχική της κατάσταση, χωρίς καμία αλλοίωση, φθορά, αυτοκόλλητο ή κολλητική ταινία. Το περιεχόμενο των συσκευασιών θα πρέπει επίσης να είναι αναλλοίωτο. Το περιεχόμενο της συσκευασίας θα πρέπει να είναι αυτό ακριβώς που ήταν κατά την στιγμή της παραλαβής της και στην ίδια άριστη κατάσταση. Προτείνεται για την ασφαλή μεταφορά των προϊόντων, να εσωκλείετε τη συσκευασία σε ένα μεγαλύτερο κουτί ή σακούλα μεταφοράς, προσέχοντας να μην υπάρξουν φθορές κατά τη μεταφορά του.
Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες τα πωληθέντα προϊόντα που παραδίδονται διαφέρουν από αυτά της παραγγελίας όσον αφορά το είδος, την ποσότητα ή λείπει κάποια ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με το Zoro.gr, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν το Zoro.gr, αρκεί να τηρηθεί ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί αρμοδίως, ισχύουν τα ακόλουθα:
- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, κ.ο.κ) καθώς και με την πλήρη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε πιο μετά από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
- Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό μεταφορικό μέσο του Zoro.gr, είτε μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς το Zoro.gr και η εταιρεία επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προς αντικατάσταση προϊόντος.
- Μετά την επιστροφή των προϊόντων, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και εν συνεχεία, η εταιρεία μας έρχεται σε επαφή με τον ενδιαφερόμενο για την ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
- Αφού διαπιστωθεί το ελάττωμα του προϊόντος, πραγματοποιείται η αντικατάσταση του και στην περίπτωση που η αντικατάσταση είναι αδύνατη, ακυρώνεται η συναλλαγή. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το Zoro.gr.
- Η αξία της αποζημίωσης ορίζεται από το διάστημα χρήσης του προϊόντος. Στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης δεν υπάρχει μείωση της αξίας. Κατά το δεύτερο εξάμηνο η αποζημίωση μειώνεται κατά 10% της αρχικής αξίας. Κατά το δεύτερο έτος η αποζημίωση μειώνεται κατά 20%. Αν κάποιο προϊόν έχει πάρει από την εταιρία μας επέκταση εγγύησης, τότε η αξία αποζημίωσης μειώνεται κατά 10% επιπλέων ανά έτος χρήσης, δηλαδή -30% στο τρίτο έτος, -40% στο τέταρτο κ.ο.κ. Αν η επέκταση εγγύησης έχει δοθεί από την κατασκευάστρια εταιρία, τότε την όποια αποζημίωση αναλαμβάνει η ίδια ή εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι.
- Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, το Zoro.gr υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και εν συνεχεία η τράπεζα θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες που προβλέπονται με βάση την σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς την σχετική ευθύνη της εταιρείας πλέον. Κατόπιν αυτής της ενημέρωσης δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του το Zoro.gr προς τον πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής, κ.ο.κ) καθώς και την πλήρη συσκευασία του.
Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για τη διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από το Zoro.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, διαφορετικά σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, το Zoro.gr υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα στην περίπτωση αυτή θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του Zoro.gr πλέον. Kατόπιν της ενημέρωσης αυτής, η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα πραγματοποιείται αντίστροφη κατάθεση από την εταιρεία προς τον πελάτη.
Τα έξοδα αποστολής, τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στο Ekos.gr (επιστρέφονται μετά την έγκριση του τεχνικού τμήματος και τον εντοπισμό του προβλήματος) όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος, βαρύνουν την εταιρία μας. Προϋπόθεση είναι η χρήση μεταφορικής εταιρίας που θα σας υποδείξει το τμήμα επικοινωνίας της εταιρίας μας.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης ή από την παράδοση προϊόντος. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση (1α περ. 1 του ν. 2251/1994). Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική χρήση.
- Η υπαναχώρηση θεωρείται αναιτιολόγητη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν αλλά και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα επιστροφής του.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το Zoro.gr υποχρεούται να αποστείλει έγγραφο που επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει στην εταιρεία.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης και λοιπά έξοδα που μπορεί να προκύπρουν από την παραγγελία όπως και κόστη υπηρεσιών που έχουν ήδη παρασχεθεί.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα ακολουθεί διαδικασία παρόμοια της αρχικής είσπραξης. Πιο αναλυτικά: Αν η χρέωση έχει πραγματοποιηθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, αυτή θα είναι ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί το ποσό που αναλογεί από την τράπεζα στο Zoro.gr, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και αυτή θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση την σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "Παραλαβή από το κατάστημα", αυτή θα πραγματοποιείται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο παρέλαβε το προϊόν. Όσον αφορά την πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με κατάθεση στο λογαριασμό του πελάτη.
- Όπου το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο και η εταιρία πραγματοποιεί παραγγελία στους προμηθευτές της κατόπιν εντολής του πελάτη - ειδικά αν αυτή συνοδεύεται από προκαταβολή (ή/και προεξόφληση) - το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν υφίσταται.
- Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι την δήλωση υπαναχώρησης.
Γενικά, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων, γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές.
- Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών εντός ή εκτός εγγύησης, για service, επισκευή, έγκριση αντικατάστασης ή για οποιοδήποτε λόγω όπου απαιτείται η συμβολή τεχνικού τμήματος, η εταιρία μας ενδέχεται να κρατήσει το προϊόν για τις απαραίτητες ενέργειες έως και 8 εβδομάδες από την παραλαβή του. Κατόπιν ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος για το αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργειών και συνεχίζεται η διαδικασία.
- To Zoro.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι. Για παραγγελίες που εκδόθηκε τιμολογίο δεν μπορεί να γίνει επιστροφή λόγω υπαναχώρησης (1α περ. 1 του ν. 2251/1994). Το κόστος των μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
- Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνεται στην αρχική τους συσκευασία. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι στην αρχική της κατάσταση, χωρίς καμία αλλοίωση, φθορά, αυτοκόλλητο ή κολλητική ταινία. Το περιεχόμενο των συσκευασιών θα πρέπει επίσης να είναι αναλλοίωτο. Το περιεχόμενο της συσκευασίας θα πρέπει να είναι αυτό ακριβώς που ήταν κατά την στιγμή της παραλαβής της και στην ίδια άριστη κατάσταση.
- Προτείνεται για την ασφαλή μεταφορά των προϊόντων, να εσωκλείετε τη συσκευασία σε ένα μεγαλύτερο κουτί μεταφοράς, προσέχοντας να μην υπάρξουν φθορές κατά τη μεταφορά του.
- Στις επιστροφές προϊόντων από τον πελάτη προς την εταιρία, είναι απαραίτητη η αποστολή με τέτοιο τρόπο ώστε η παραλαβή του δέματος να γίνει στην διεύθυνση Ολυμπίας 47, Αγία Παρασκευή 15343 εντός του ωραρίου λειτουργίας μας. Δεν γίνονται δεκτά τα σημειώματα παραλαβής δεμάτων, φακέλων από μεταφορικές, ταχυδρομικές και λοιπές εταιρίες courier.
- Στις επιστροφές χρηματικών ποσών από την εταιρία προς τον πελάτη, εξαιρείται ως τρόπος επιστροφής η παράδοση μετρητών χρημάτων.
- Η εταιρία μας δεν έχει την υποχρέωση να επιβαρύνεται έξοδα εμβασμάτων σε άλλες από τις συνεργαζόμενες τράπεζες.
Για περισσότερες πληροφορίες και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στην διάθεση σας. Καλέστε μας στο 210 220 7800 (Καθημερινά 09:00 - 19:00) ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@zoro.gr